Selasa, 22 September 2015

Cina ini SERTAI Himpunan Baju Merah Kerana Mahu Buktikan Melayu Tidak Rasis TETAPI DAP & Ultra Kiasu yang RASIS



Saya cintakan keamanan. 

Tolong jangan nak bercelaru dengan saya dengan anasir dan agenda mu! 

Perpaduan rakyat 1 Malaysia dipecahbelahkan pun disebabkan politik. 

Wahai rakyat malaysia yg ku sayangi, sila bersatu dan jangan adanya huru-hara di negara Malaysia lagi.

Kepada DAP,

Tolong jangan mengalihkan tumpuan dan matlamat saya menghadiri ke‪#‎himpunanMerah‬ di Padang Merbok , saya hadiri kerana ingin membuktikan Melayu di Malaysia bukan anti kaum Cina. 


Melayu yang berhimpun di sini hanya bencikan Cina DAP! 

Jangan kata saya pergi ke #himpunanMerah untuk hapuskan SJKC! 

Nak serang ke atas saya cukup, jangan kacau keluarga saya okie? 

Mereka tak bersalah langsung. 

Apa yg saya buat saya tanggung sendiri. Sekian, terima kasih. 

SAYA BENCI DAP LEVEL TO THE MAX!!! Bunyi semboyan telah ditiupkan lama, saat inilah ditunggu2kan! Harap saya masih mampu bertahan.

Wahai rakyat Malaysia yg dirahmati dan diberkati Tuhan..!!!

*TOLAK DAN TEWASKAN PARTI DAP DAN SEKUTU-SEKUTUNYA Dari dulu kini dan selama-lamanya.*


Parti DAP cuba menghasut rakyat ke jalan kejahatan dan kemungkaran juga mengkhianati negara...
 
 - Chong Choonhau








Tiada ulasan: